Sa crezi in vise!


Am visat odata ca,

Nu existau

Nici stanca,nici munti,

Nici lac,nici mare,

nici floare,nici gradini,

nici viata,nici pamant

Si erau pe undeva

Intre antimaterie si cosmos.

Stateam rezemata de tarm

Sprijinita de o stanca si de un val.

Si simteam orizontul

Ca’mi pica pe crestete

Si eram ca un zbor,

Ca un vant,ca o nota fugita

Dintr’o sonata a lui ysaye

Si credeam in mine,ca in adanc,

Iar in stele ca in inimi…

Si speram si visam

Si asa am invatat sa cred in visuri

Ma indoiesc totusi de adevarul lor :-??

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
"Cand nu mai aveam nimic de pierdut,am primit totul,cand am incetat sa fiu cine eram,m'am regasit pe mine insumi,cand am cunoscut umilinta si supunerea am devenit liber" Paulo Coelho-Zahir

Persoane interesate