Dragostea

S-a făcut târziu în mine...M-am întors din drum,
Inainte ca luna să-și scoată batistuta pentru as intampina prima lacrima
Viața este insidioasă,vrea să te prindă în afara ei,
învăluit în beznă și-n tăcere.

Există întuneric,dar nu există frică
Drumul învăluit în beznă îl cunoști nu numai cu picioarele,
Ci și cu mâinile,cu lacrima amestecată cu tină, care, demult, a vindecat orbii,
A alungat zâmbetul amar, a sărbătorit biruința luminii.

Ești sigur că-i drumul pe care nu-l vei uita niciodată
Ești sigur că-i drumul care naște în tine dorința
De a întoarce capul în căutarea luminii dinlăuntru,
A speranței născute cu asistența binefăcătoare a iubirii,
A gândului care își procură aripi de cea mai bună calitate.

Înveți să săruți mâinile care au astupat izvoarele,
Care au bagatelizat visele,care au frânt mândria soarelui..
Ele, aceste mâini, au nevoie de sărutul tău ca de o Înviere...
Este singura provocare care ne justifică rostul,destrămarea.

Te lași învins de doruri și nerăbdări copilărești,
De căutări inocente, care te propulsează pe verticala iubirii,
îți readuce disponibilitatea față de lumină,
îți deschide ochii pentru a vedea că lumea este o minune continuă,
o imensă parabolă a bucuriei regăsirii.

Am o slăbiciune pentru florile de tei...
Au ceva în comun cu uitarea, cu somnul, cu visul.
Adesea îmi umplu brațele cu ele și mi le dăruiesc cu uimire,
Ca și cum atunci descopăr gestul dăruirii,
Ca și cum atunci are loc cea dintâi și cea de pe urmă explozie florală din univers,
Ca și cum atunci s-a rostit primul: Să fie...!

În aer se simte mireasma proaspătă a nardului curat
în jur sunt așezate,de o mână delicată, pietre de onix și safir
în văzduh se aude imnul corului îngeresc,
Iar eu,învăț să pășesc, cu sfială, printre miracole...
Toate împreună cu mine fiind fiice ale Miracolului iubirii divine!

1 comentarii:

mihai enuica spunea...

tu ai scris asta ? e suberba

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
"Cand nu mai aveam nimic de pierdut,am primit totul,cand am incetat sa fiu cine eram,m'am regasit pe mine insumi,cand am cunoscut umilinta si supunerea am devenit liber" Paulo Coelho-Zahir

Persoane interesate