furtuna

Strop agitat de ploaie,
Strop bezmetic izbit de fruntea mea,
de buzele mele,de umerii mei...
Inunda trupuri cu racoare,
tuna si fulgera.
Umbrelele rosii se saluta-n mers
Norii plang pentru univers...
Pamantul gusta ploaia
O simte,se imbata cu ea pana la confuzie.
Corzi acordate se rasfrang in ecou.
Ma aplec si sarut ploaia
Ii ating chipul cu palmele
Parul meu este una cu ea,zdrobit de fiecare picatura in parte
Rebel si ud...
Furtuna declanseaza in interioru'mi o furtuna si mai mare
Copacii nesiguri isi clatina frunzele in vant
Trandafirului din suflet i'a cazut o petala
Clape de pian imi inunda launtrul.
Norii,suparati,ma transforma intr'un om al ploii
Picioruse scaldate in tenesi uzi de atat ploaie
Alearga spre un adapost!
Sunt libera,atat de libera
incat ma invart,ma invart...si ametesc.
Ploaia mi'a ratacit atentia de la drumul meu
Astfel ca acum pasesc pe carari necunoscute.
Iubesc norii pentru ca ma rasfata cu lacrimile lor
Prin asta imi arata ca nu m'au uitat
Le este dor de dansurile mele in ploaie,
de sarurtul meu si atingerea mea.
Si...cu toate ca le cant rar
Primavara,mai ales primavara,le place sa le cant,noaptea.
Si ploua,ploua si mai tare...ma aplauda
Golita de sentimente,sufletul s'a luat de mana cu ploaia,
A plecat...m'a lasat pe mine cu mine.

1 comentarii:

mihai enuica spunea...

"cine-s mai frumoşi: oamenii?… ploaia?…"

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
"Cand nu mai aveam nimic de pierdut,am primit totul,cand am incetat sa fiu cine eram,m'am regasit pe mine insumi,cand am cunoscut umilinta si supunerea am devenit liber" Paulo Coelho-Zahir

Persoane interesate